Keresés ebben a blogban

2010. március 27., szombat

.......

Nah itten vok írkálok firkálok. Végre vége ennek ahtnek utálom a délutánost anyám korházba volt a héten szal tök egyedűl voltam itthon egy részt jó is volt más részt meg szar is. Tegnap megint akedvenc gépeimhez kerültem szal hamar elment a műszak össze spanoltam egy sráccal baromi nagy arc csak kár hogy enm egy részlegen fogunk melozni :(. Kicsit kezd mindenki azagyamra menni ezzel a "tavaszvan szerelmes vagyok és toszok baszok mindenkivel mert miért ne" ez úton üzenem nektek hogy UTÁLLAK TITEKET XD. Meg az egyik haveromról aki hozzáteszem csajszi kiderült mekkora egy suta gyökér állat. Míg én a mezőgazdaságról pofáztam neki ő addig azt hitte hogy a szűlő városát szidom..........sötét mint az éj ezt is csak baszni fogják nem szeretni:d. És még én vagyok az idiota a csajszerint kuságban meg az alföldön már nincs mezőgazdaság........hát oké biztos oosabb vagy a marhák a tehenek a kenyér meg a stbi csak úgy lepotyan az égből XD. És még fenyegetőzik hogy fel fog pofozni nőt nem bántok de ha megprobálná a segébe találná a két kezét az tuti kicsit sokat képzel magáról amiota meghuzta egy srác. Inkább adjon hálát az úrnak. Jahm igen a srác is komoly nem szereti a barátnőjét de nem mer vele szakítani de a sötétség hercegnőjével meg flőrtölgetett majd később meghuzta és azt modnta neki szünetet rendelt el a b.nőjével és kb ez megy fél éve. Egymásra találtak. De tökjó hogy ő a 3. emberke akiben csalodok és leoltom a picsába XD. Valahol ki kell hogy adjam. Meg amikor voltunk sörpatikában páran nem tudta hogy mi az hogy halottitor....lol......:D meg Szabi barátom a szályába rágta az egyik zenekar anol szavainak a magyar megfelelőjét és nem tudta összerakni a csaj a mondatot és rám akarta fogni hogy alapfokon tanulj amint én....................én németet tanultam mindig is:D. Nah jó róla ennyit sajnos manapság nagyon sokak vagy meghülyülek vagy sokat képzelnek magukról vagy ki akarják használni a másikat és ez annyira elszomorít hl vannak azok a társaságok akik összetartottak és kiálltak egy más mellett?:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése