Keresés ebben a blogban

2010. november 20., szombat

Túl sok volt a morfium

Valaki segítsen nekem. Ki ért a fizikához? Ha 40-el haladunk és bele " száguldunk " egy fékező kocsiba milyen erőhatások jönnek létre?
Ez a feladat. Túl nagy amúgy a csend. Rég írtam ide. Minden fasza mondhatnánk azt is hogy túl tökéletes. Nálam ez nem megszokott. Valamit csinálnom kéne mert ez így nem lesz jó :D. Valakire rá kell hogy szálljak vagy valami mert nincs mit írni. :D
Pár héttel ezelött megint láttam azt a " hölgyeményt " aki oly aranyos kedves maga a megtestesült szűz lélek XDXD. Nah jó nem kell elhinni mind1 kicsit zavart a téma hogy akár hányszor megálltak az iskola előtti parkban engem bámult baszod de lehet nem engem nézett de úgy tűnt XDDDDDD. Ha akart volna valamit odajött volna én azt mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése