Keresés ebben a blogban

2010. július 29., csütörtök

Reménytelen??

Csak ül egy srác a padon este esőben
kapucnival a fején cigiét gyútja
Csak egy lámpa figyeli őt csendesen még is oda figyelve
Csak rá világit csak őt nézi
Ez a srác én vagyok totál magamba fordúlva mint ha valami számkivetett lennék
sok gondolat bolyong a fejembe sok megválaszolatlan kérdés
és egyre csak azt modnom magamba vannak dolgok amiket jobb nem megtudni
és még iss az életnek különös arcjátéka megválaszolja mindezt csak látni kell
látni a szépet a jót nem mindig a rosszat a rózsaszín felhőt.....elfogadom jobenne lenni
de mikor letépik szárnyaid és zuhansz a föld fele majd nagy krátert hagyva magadután csak összekuporodva kérdezed DE MIÉRT?
Most nem én voltam a hibás nem én csesztem el....sajnos iylen a szerelem vagy csak annak hazug oldala?Honnan tudod igazából hogy szerelmes vagy?
Mivan ha te tényleg az vagy a másik nem és a pofádba röhög legrejtettebb álmaidban egy másiknak karjában
Neked meg szíved szakad meg és tönkreteszed magad.
De ne tedd!!!!!!! Ennyit enm ér az egész sokszor voltam a padlon és mindannyiszor egyedűl keltem fel
Erős vagyok....túlzottan is inkább utáljuk meg egymást de abűszkeségemen nem eshet csorba. Vagy épp fordítva???
Én már semmit nem értek. De ez nem csak a szerelemmel van így ezer más más dolgokkal. Ahgy nézem hogy a szél egyre erősödik
a fákról hullanak a levelek....mint ha ősz lenne....mennyire szeretem az őszt. Sok szép emlék vaalmi újnak kezdete még is egy reménnyel teli és csalodásokktól nem mentes nyár vége.
Nekem ezt jelenti az összes ősz. Kivéve egyet. Az az ember még midnig emlékeimben él . Hogy miért? Mert ő ragadta el belőlem a gyereket
és ő miatta lettem kicsit túl ragazkodó. Tán ezért nem jön nekem össze a szerelem? Minden emberben őt keresem???? Pedig már 3 éve ennek
Teljesen lényegtelen még csak 20 leszek élni fogok kihasználni minden lehetőséget amit az Úr ad elém. Úgy gondolom...én így hiszem.....

1 megjegyzés: